Bryce Logan
Civilian
Power: Healing
Player: Admin Yoloswek.
Faction: Civilians
|
Post by Bryce Logan on Jul 28, 2015 18:46:38 GMT
Leek me wel handig hier ook te hebben; een topic waarin je het even aan kan geven als je een poosje weg bent. Lekker centraal en zo. Woopwoop.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
Power: Illusies
Player: [name]
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 18:58:55 GMT
Woopwoop ik ben 1 augustus tot 14 augustus op vakantie, maar dan heb ik wel "wifi". Voor zover dat wifi te noemen is. De week daarop heb ik intro, dus dat zal niet veel schrijven worden.
|
|
Jasna Milič
Civilian
Power: Hypnotische Zang
Player: vloer
|
Post by Jasna Milič on Jul 28, 2015 19:01:07 GMT
wat een timing Ik ben vanaf 1 augustus (ik vertrek 's avonds dus als ik niet al te veel inpakstress heb reageer ik 's ochtends misschien nog) tot en met 10 augustus op vakantie en ik neem mijn laptop niet mee, dus ik reageer dan helemaal niet.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 19:02:23 GMT
haha inderdaad de timing ja
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 30, 2015 9:55:53 GMT
Ik ben vanmiddag niet aanwezig omdat ik dan on een grot zit. De kans dat ik daar wifi heb is klein.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 31, 2015 10:32:26 GMT
Guys ik weet niet of het vandaag nog kan schrijven, ik zit een beetje met impaksstress voor vakantie en de week daar meteen naar. En ik moet mn ouders meehelpen met wat facturen.......
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 4, 2015 20:48:56 GMT
Oh en btw morgen ben ik karten dus ja dan ben ik waarschijnlijk niet online....,
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Aug 6, 2015 20:52:08 GMT
guys. ik ben tussen 7 augustus en 16 augustus weinig tot niet online, en hoogstens op een mobiel via crappy franse wifi. verwacht dus niet teveel stukjes van me.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 7, 2015 8:38:02 GMT
IK ben de komende twee dagen waarschijnlijk ook niet echt online ik ben bij mijn oma en die heeft het niet zo op internet enzo
|
|
Jasna Milič
Civilian
Power: Hypnotische Zang
Player: vloer
|
Post by Jasna Milič on Aug 12, 2015 13:00:49 GMT
Oké ik dacht dus dat ik vandaag tijd zou hebben om weer wat actiever te zijn op dit forum, maar ik kwam erachter dat mijn vader vandaag naar mijn oma gaat, en ik heb haar nog niet mijn nieuwe pak laten zien dus ik ga mee. Ik kom morgen wel al weer terug, maar ik neem mijn laptop niet mee omdat we op de motor gaan dus veel ruimte voor bagage is er niet, haha
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 12, 2015 13:47:28 GMT
Intussen is de ramp genaamd campingwifi weer in alLe hevigheid teruggekeerd, dus ik weet niet of ik hier nog veel ga kunnen schrijven maar ik ben hier gelukkig nog maar 4 dagen. Al heb ik daarna wel intro......,
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Aug 17, 2015 21:41:43 GMT
ik ben vanaf 19 augustus op kick-in en dus waarschijnlijk niet/nauwelijks online.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 28, 2015 6:01:08 GMT
Ik ben dit weekend waarschijnlijk niet online. Ik ga een weekendje weg met mijn handbalteam.
|
|