Kaj Calhoun
Junior Member
Power: Illusies
Player: [name]
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 16:17:09 GMT
Als je een leuk idee hebt dan moet je zeker beginnen! Laat het maar weten als je het gepost hebt.
|
|
Bryce Logan
Civilian
Power: Healing
Player: Admin Yoloswek.
Faction: Civilians
|
Post by Bryce Logan on Jul 28, 2015 16:37:33 GMT
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 18:14:27 GMT
Haha ja dit gaat nog leuk worden. Kaj zal zich waarschijnlijk nog vaak voor haar kop slaan en afvragen waar ze eigenlijk mee bezig is.
Oh I don't jugde, ik was tijdens het schrijven naar Avenged Sevenfold aan het luisteren.
|
|
Bryce Logan
Civilian
Power: Healing
Player: Admin Yoloswek.
Faction: Civilians
|
Post by Bryce Logan on Jul 28, 2015 18:29:15 GMT
Ja, ze gaat zich wss nog kapot schamen voor 'm. Ergens nog maar goed dat hij nu nuchter is. Hij is ook niet te beroerd iemand dood leuk te smsen als hij compleet bezopen op een feestje staat. :')
Naiiisss, AS is tof o3o Ik heb normaal eigenlijk niet zo veel met macklemore, maar het past gewoon zo goed bij Bryce.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 19:00:40 GMT
Oja daar zou Kaj al helemaal niet tegen kunnen!
Ja vooral like Nightmare, Hail to the King en Shephard of Fire enzo!!! Ja macklemore's muziek is voor sommige gevallen wel oké. Als ik aan het schrijven ben heb ik meestal mijn metal/rock playlist aanstaan dan kan ik me ten minste concentreren.
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 19:50:28 GMT
zijn er nog mensen die willen meeten met kali of naomi?
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 29, 2015 19:58:49 GMT
Ik wil sws nog met Erin posten, dus misschien kan zij een van hen meeten?
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:00:52 GMT
sure ^^ welke ring komen zij uit?
Edit: kali is denk ik het beste. rijkeluiskindjes enzo
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 29, 2015 20:08:20 GMT
Dan kan ik wel met naomi schrijven als je wilt?
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:13:28 GMT
mmm.... dat kan. je kunt ook een ander personage aanmaken en dan met naomi schrijven, zodat het niet zo verwarrend wordt met kaj
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 29, 2015 20:19:43 GMT
sure ^^ welke ring komen zij uit? Edit: kali is denk ik het beste. rijkeluiskindjes enzo Denk het ook idd. Wat zou een beetje een toffe manier van meeten voor ze zijn?
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:24:48 GMT
sure ^^ welke ring komen zij uit? Edit: kali is denk ik het beste. rijkeluiskindjes enzo Denk het ook idd. Wat zou een beetje een toffe manier van meeten voor ze zijn? wel, kali heeft natuurlijk last van dat probleempje met die dieren. bij het uitgaan, of dat erin een vriend van de familie is ofzo. misschien dat ze opmerkt dat ze een kracht heeft als ze voor de verandering een keer in het park komt.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 29, 2015 20:25:43 GMT
mmm.... dat kan. je kunt ook een ander personage aanmaken en dan met naomi schrijven, zodat het niet zo verwarrend wordt met kaj Dat is misschien handiger ja.., of ik kan gewoon lui zijn en alexis pakken, je weet hoe awesome alexis is. Of schizofrene Jorde....
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:28:42 GMT
mmm.... dat kan. je kunt ook een ander personage aanmaken en dan met naomi schrijven, zodat het niet zo verwarrend wordt met kaj Dat is misschien handiger ja.., of ik kan gewoon lui zijn en alexis pakken, je weet hoe awesome alexis is. Of schizofrene Jorde.... alexis is wel grappig, en jorde... ik weet het niet. misschien.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 29, 2015 20:34:45 GMT
Dat is misschien handiger ja.., of ik kan gewoon lui zijn en alexis pakken, je weet hoe awesome alexis is. Of schizofrene Jorde.... alexis is wel grappig, en jorde... ik weet het niet. misschien. Jorde is misschien problematisch gezien de demonic possession. Laat ik er grown up Alexis van maken
|
|