|
Post by Troy Redoran on Jul 23, 2015 20:24:43 GMT
Het leek me makkelijk een topicje te hebben waar je kan posten als je iemand zoekt om een topic mee te starten. Ik denk namelijk niet dat we telkens een los topic ervoor moeten hebben, en je bent nou eenmaal niet altijd tegelijkertijd online in de shoutbox. Dus daarom bij deze het meet topic.
Ikzelf zou wel een topicje met die doos van een Bryce willen doen. Interesse voor hem?
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
Power: Illusies
Player: [name]
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 26, 2015 18:09:22 GMT
Ik zou het op zich wel willen doen, maar dat is misschien niet zo handig gezien ik net al met Kaj aan het schrijven ben.
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 27, 2015 18:15:08 GMT
Maakt op zich niet uit toch? Ik ben zelf van forums met een format zoals dit gewend dat je best meerdere topics met hetzelfde character kan hebben. Het een zou bijvoorbeeld zich een tijdje na het ander af kunnen spelen, als het ware.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 27, 2015 20:34:46 GMT
Ja dat klopt inderdaad. Ik was er alleen niet helemaal zeker van of zoiets hier ook wel handig zou zijn dus vandaar.
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 28, 2015 10:29:49 GMT
Ah zo, nee dat kan prima. Als je trouwens liever een topic met een van m'n andere characters hebt is dat ook prima, ik sta voor alles open.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 11:26:29 GMT
Oh nee Bryce is prima!
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 28, 2015 11:29:32 GMT
Kaj was vrij mensenschuw toch? Het scheelt dat Bryce juist enorm sociaal is en een vlotte babbel heeft. Wat zou voor haar een aanleiding kunnen zijn om om te gaan met een knul als Bryce? Want ik kan op zich wel dingen bedenken die een korte conversatie zouden geven, maar het is jammer als we dat vervolgens heel geforceerd aan de gang moeten houden omdat ze eigenlijk geen reden hebben om niet gewoon verder te gaan met hun dag, zeg maar.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 13:30:18 GMT
Ja dat zou inderdaad jammer zijn. Omdat Kaj ook zo mensenschuw is kan ik eigenlijk niet veel anders dan werk bedenken. Maar een echte reden om dan ook echt met Bryce om te gaan is dat ook niet. Misschien zou hij haar ooit geholpen kunnen hebben toen ze in de problemen zat, als in dat ze werd aangevallen of iets dergelijks, en Kaj hem daarom als een soort van vriend beschouwt, maar ik weet niet of Bryce zoiets zou doen.
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 28, 2015 15:00:10 GMT
Dat zou wel kunnen ja. Bryce zou in zo'n situatie wss overmoedig zijn en inderdaad ingrijpen, dus dat is op zich een goede. Werk wordt al lastiger, want voor veel meer dan bijvoorbeeld bartenden of in een winkel staan is Bryce te lui, vrees ik. Nou ja, lui, het is hem niet leuk genoeg.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 15:07:51 GMT
Dan lijkt het me het beste om het eerste idee te nemen en dat met het werk gewoon te vergeten.
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 28, 2015 15:10:19 GMT
Klinkt goed. Ze zouden afgesproken kunnen hebben in het park of zo, om na een tijdje elkaar niet te hebben gezien bij te praten.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 15:12:30 GMT
Ja dat klinkt goed!
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 28, 2015 15:45:43 GMT
Wil jij hem openen of heb je liever dat ik dat doe?
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 28, 2015 16:06:12 GMT
Dat maakt mij helemaal niets uit, als jij het graag wil doen mag je het van mij doen, anders doe ik het wel.
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 28, 2015 16:08:30 GMT
Ik heb wel een idee om het mee te starten, zal ik dan het topic openen en het even doorgeven als hij staat?
|
|