|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:35:58 GMT
alexis is wel grappig, en jorde... ik weet het niet. misschien. Jorde is misschien problematisch gezien de demonic possession. Laat ik er grown up Alexis van maken "misschien problematisch gezien de demonic possession".... Sure. als ik jorde niet kende dan had ik dit vreemd gevonden.
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
Power: Illusies
Player: [name]
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 29, 2015 20:38:28 GMT
Jorde is misschien problematisch gezien de demonic possession. Laat ik er grown up Alexis van maken "misschien problematisch gezien de demonic possession".... Sure. als ik jorde niet kende dan had ik dit vreemd gevonden. Gelukkig ken jij jouw Jorde net zo goed als ik de mijne
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:39:40 GMT
"misschien problematisch gezien de demonic possession".... Sure. als ik jorde niet kende dan had ik dit vreemd gevonden. Gelukkig ken jij jouw Jorde net zo goed als ik de mijne mooie tijden, mooie tijden
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 29, 2015 20:44:09 GMT
Gelukkig ken jij jouw Jorde net zo goed als ik de mijne mooie tijden, mooie tijden Jij noemt NaNo mooie tijden? Die RPG was wel mooi though, die zouden we eigenlijk nog steeds eens echt af moeten schrijven...,
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 29, 2015 20:53:04 GMT
mooie tijden, mooie tijden Jij noemt NaNo mooie tijden? Die RPG was wel mooi though, die zouden we eigenlijk nog steeds eens echt af moeten schrijven..., NaNo was een hel ja. maar de rpg was leuk, voor zolang die duurde die met selene en loki moeten we ook nog verder afschrijven eigenlijk ehehehe
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Jul 29, 2015 21:09:51 GMT
Jij noemt NaNo mooie tijden? Die RPG was wel mooi though, die zouden we eigenlijk nog steeds eens echt af moeten schrijven..., NaNo was een hel ja. maar de rpg was leuk, voor zolang die duurde die met selene en loki moeten we ook nog verder afschrijven eigenlijk ehehehe eigenlijk was het gewoon onmogelijk een rpg te schrijven met twee mensen die practically hetzelfde zijn. Oja, maar die was wel echt serieus lang, ik weet dat ik die toen een keer helemaal heb zitten kopiƫren en plakken naar Emily. And gotta admit I'm an awesome Loki ^^
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 29, 2015 21:24:49 GMT
Denk het ook idd. Wat zou een beetje een toffe manier van meeten voor ze zijn? wel, kali heeft natuurlijk last van dat probleempje met die dieren. bij het uitgaan, of dat erin een vriend van de familie is ofzo. misschien dat ze opmerkt dat ze een kracht heeft als ze voor de verandering een keer in het park komt. Oh da's leuk ja. Erin zou een hondje kunnen hebben dat ze uitlaat en net van de riem heeft gelaten?
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Jul 30, 2015 9:54:49 GMT
wel, kali heeft natuurlijk last van dat probleempje met die dieren. bij het uitgaan, of dat erin een vriend van de familie is ofzo. misschien dat ze opmerkt dat ze een kracht heeft als ze voor de verandering een keer in het park komt. Oh da's leuk ja. Erin zou een hondje kunnen hebben dat ze uitlaat en net van de riem heeft gelaten? klinkt goed!
|
|
|
Post by Troy Redoran on Jul 30, 2015 10:24:46 GMT
Ik open 'm ergens vandaag wel even o3o
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 4, 2015 12:20:58 GMT
Hey hey "Andere admin" Intussen heb ik na 3 dagen eindelijk een soort van wifi, dus als je nog iets met Naomi wilt doen.....,
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Aug 4, 2015 12:54:07 GMT
Hey hey "Andere admin" Intussen heb ik na 3 dagen eindelijk een soort van wifi, dus als je nog iets met Naomi wilt doen....., Sure! Wat voor reden zouden Alexis en Naomi hebben om elkaar te meeten?
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 4, 2015 17:01:07 GMT
Hey hey "Andere admin" Intussen heb ik na 3 dagen eindelijk een soort van wifi, dus als je nog iets met Naomi wilt doen....., Sure! Wat voor reden zouden Alexis en Naomi hebben om elkaar te meeten? Hmmmmm well das een vrij goede. Al zijn ze alletwee niet al te meisjesachtig dus dat is iets. Het probleem is een beetje dat niet echt een plek hebben waar ze elkaar tegen zouden kunnen komen
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Aug 4, 2015 19:23:08 GMT
Sure! Wat voor reden zouden Alexis en Naomi hebben om elkaar te meeten? Hmmmmm well das een vrij goede. Al zijn ze alletwee niet al te meisjesachtig dus dat is iets. Het probleem is een beetje dat niet echt een plek hebben waar ze elkaar tegen zouden kunnen komen Kan het niet zijn dat Alexis de garage in komt lopen omdat ze een auto/busje/scooter ofzo heeft die gerepareerd moet worden?
|
|
Kaj Calhoun
Junior Member
|
Post by Kaj Calhoun on Aug 4, 2015 20:47:37 GMT
Hmmmmm well das een vrij goede. Al zijn ze alletwee niet al te meisjesachtig dus dat is iets. Het probleem is een beetje dat niet echt een plek hebben waar ze elkaar tegen zouden kunnen komen Kan het niet zijn dat Alexis de garage in komt lopen omdat ze een auto/busje/scooter ofzo heeft die gerepareerd moet worden? Dat zou wel kunnen alleen is het dan niet die van haarzelf, maar anders maybe die van haar vader ofzo.....,
|
|
|
Post by Gabriel Novak on Aug 4, 2015 21:00:37 GMT
Kan het niet zijn dat Alexis de garage in komt lopen omdat ze een auto/busje/scooter ofzo heeft die gerepareerd moet worden? Dat zou wel kunnen alleen is het dan niet die van haarzelf, maar anders maybe die van haar vader ofzo....., kan ook, kan ook. wie begint met schrijven?
|
|